torsdag 21. mai 2009

Kristi himmelfart


Det er ikke mye himmelfart her, men jeg sitter i alle fall på loftet. Det har vært en skriveuke, dvs at jeg stort sett har sittet ved skrivebordet, og forsøkt å skrive. Akkurat nå synes jeg det ser riktig bra ut.
Sunniva og Heidi skal feires litt seinere idag - the family kommer. Ettersom jeg har "eksamen", er jeg fritatt for ryddeplikter, men skal nok stige ned fra loftet om ikke så veldig lenge. Hanne Lise og jeg skal forsøke oss på Holmen seinere idag, velsignet av både Gunnar og Heidi. Ellers er det forhåpentligvis tid for å skrive teksten ferdig imorgen. Språkvask på lørdag - rakk akkurat å huke tak i Claudia fra Colombia før hun og familien reiser til Colombia for 6 uker på søndag. Så hun skal kikke litt på spansken.
Joda - det er bra dette.

osv osv osv (det blir bare bedre og bedre...)

Ingen kommentarer: