fredag 17. juli 2009

Torsdag 17.juli



Vi kom til Bærum i 6 tida, litt forsinket ettersom jeg tok feil og kjørte over Bue - noe som strengt tatt er en omvei når man skal kjøre Sirdalen, men fikk hjelp fra gps på iPhonen og kjørte via Vikeså og Gloppedalsura. Hyggelig tur, men jeg har hatt ganske vondt i ryggen de siste dagene og det gjorde at 7-8 timer i bil ikke var spesielt behagelig.
Så jeg går rundt i sakte tempo. Igår dro Halvard og jeg til byen, og beså operaen. Vi var innom en gitarbutikk der Halvard kjøpte enda et strengeinstrument, denne gangen en bass. Det er hyggelig å denne gangen overnatte hos mor og far. Halvard får tid til å snakke med sine besteforeldre, og far har fortalt Halvard om hva han opplevde under krigen. Henrik dukka opp, og vi dro til Øvrevoll for å forsøke å ta bilder av galopp-hester (løp hver torsdag). Vi hadde snakket om en Sverigetur, men har pga ryggen valgte jeg å ta det litt med ro. Akkurat nå sitter Halvard på rommet til Oscar der de musiserer.

Ingen kommentarer: