lørdag 19. september 2009

På vei fra Førde


Jeg fikk bare en time til å snakke i Førde, og deltakerne hadde heller ikke fått den informasjonen jeg hadde håpet, mao. var jeg ikke så happy med kurset, men Ingunn fra Sandvika vgs og jeg forsøkte da å se på det Førde kunne by på ettersom vi hadde 5 timer før flybussen tok oss til Bringeland.
Busssjåføren på flybussen fra Gardermoen var skikkelig kry. Han klarte rett og slett å kjøre på 45 minutter (jeg sov så jeg er litt usikker på hvordan han klarte det). Nå har jeg en forholdsvis rolig togtur - og denne gang med Internett ettersom iPhonen kan brukes som modem - dvs - nettet er litt på og av. Men det var hyggelig å komme innom mor og far. Hver gang jeg treffer dem så har de eller de skal i en eller annen begravelse.
Nå skal jeg jobbe med kurs/NTNU imorgen - og det er litt forskjellige ting som skal ordnes.

Ingen kommentarer: