onsdag 6. oktober 2010

Onsdag

Nå har jeg kjøpt inn noen smågaver til lærerne (siste time imorgen!). Etter skolen dro jeg til busstasjonen og kjøpte bussbillett med sengeplass (cama) til Potosí. Deretter dro jeg til Cementario, den store gravplassen overfor byen for å kikke litt og ta noen bilder.IMG_2449 De hadde et system med at avdøde fikk et lite skap der en gjerne satt i et bilde, noen gjenstander og kanskje noen minneord. Ganske overvektige Papito fikk med seg Cola og øl i skapet sitt.IMG_2447
Drar altså til Potosí imorgen kveld - så er det mulig at jeg og mitt reisefølge drar til Sucre alt om ettermiddagen/kvelden. Da kan man nemlig ta fly fra Sucre til La Paz for en billig penge. Ellers er det siste salsa på Hotel Torino. Har vært ganske trofast der. Gøy!IMG_2487IMG_2482
IMG_2476IMG_2465

Ingen kommentarer: