mandag 25. september 2017

Snart Polen


Da har boka vår gått i trykken!
Så  er det mandag og ny uke. Jeg har bestilt Airbnb i Wroclaw, Lodz og Berlin - nå mangler bare et par netter i Poznan. Så var det tur til Tallinn med Campus Nooa og Nordplus, prosjektmøte. Det var interessant og inspirerende med tanke på å lage gode og bedre systemer for minoritetsspråklige. Jeg brukte lørdagen til å forberede testmoduler av mine elever, og de skal da etter planen testes onsdag og så onsdag etter høstferien.
Turen til Tallinn var et kapittel for seg selv. Forsinkelse på Gardermoen gjorde at jeg ikke kunne rekke flyet i Stockholm. Da jeg kom til Stockholm hadde de booket meg om til LOT. Men kl 22 viste det seg at LOT hadde innstilt flyet. Nå fikk jeg melding fra SAS om kompensasjon på 250 euro så da skal jeg ikke klage.
Spurven satt på rådhusplassen i Tallinn.

Ingen kommentarer: