torsdag 19. desember 2019

Juleferie 2019

Halvard kom hjem på mandag og Sunniva kommer hjem til Bryne i dag fredag. Det er kaffe og litt sang for personalet på formiddagen. Så er det ferie. Noen kollegaer drar til Mellombels for å drikke øl, jeg skal hente Sunniva på flyplassen, og står nok derfor over førjulefeiringen.
På onsdag så Odd Christian og jeg den avsluttende Starwars-filmen, jeg synes det var ganske vellykket.
Interrailbilletter er nå kjøpt inn, 10 reisedager fordelt på to måneder. Ikke at jeg tror vi reiser to måneder, men det virket som den beste løsningen.  Siden jeg fyller 60 i februar, får jeg seniorbillett, og jeg har kjøpt billetter til 1. klasse. Dette er julepresang til oss, og Heidi vet ikke om det tror jeg. Jeg følger ivrig med på Togferie-forumet på Facebook. Der er det noen meget kompetente tognerder som har gode løsningsforslag for det meste at togreiser. Jeg dumper ymse tips inn på min Evernote. Ferge Stavanger Hirtshals eller tog til Kristiansand?
Det er nå noe roligere på jobb, men mulig overtid etter jul lokker litt. Jeg prøver å jobbe inn minst en uke til høsten med tanke på Ruta del Norte.
Men nå skal det sensureres litt før jeg drar på skolen.

Ingen kommentarer: