fredag 2. oktober 2020

Vestleden - pilegrim i Norge - min første vandring - tanker

 1. Telt/tarp eller hytte/hotell/herberge?

Jeg synes det blir lite fleksibelt når alt skal bestilles av overnatting. Derfor vil med tanke på neste etappe  (sommeren 2021) nok se om det er mulig å ha med telt/tarp og likevel få en sekk som er mulig å bære. Det handler mest om fleksibilitet - ikke penger.  Da må man sitte med gramvekta og se hvilke alternativer man har. Jeg har et godt liggeunderlag, men det er kanskje mulig å finne et lettere. Hvor kan man kjøpe mat, hvor mye må man ha med seg? Teltet mitt veier 1,8 kilo. Kan man klare seg med tarp? osv. Kan man drikke vann fra bekken? Eller - må man bære? Hvor kan man kjøpe ny gass osv.

2. Fortsettelse.

Dette var en utrolig fin opplevelse. Jeg gleder meg til å fortsette. Kanskje jeg kan få avrundet skoleåret litt tidlig og komme meg avgårde tidlig i juni (2021).


Ingen kommentarer: