lørdag 21. juni 2008

21. 6. loftsrydding

Å rydde på loftet er også å rydde mentalt, det vil også si å skrinlegge planlagte, men ikke fullførte prosjekter, sorry - russiskkurset jeg kjøpte på slutten av 8 tallet - 8 kassetter - det fikk jeg aldri bruk for, prosjektet ble aldri fullført - sånn er det. Språkkurset på kassetter går i bosset - hvem bruker kassetter? - og - dessuten spansk er mye kulere.
Jeg akkumulerer dessuten enorme mengder elektrosøppel. Ørten telefoner som jeg har kjøpt på elkjøp for dyre penger ligger strødd - eksempelvis noen dyre trådløse ISDN-telefoner. Hvor lenge siden var de vi kuttet ut ISDN for å gå over til Telio-bredbånd? Jeg har noen plastkasser fra IKEA hvor de ligger i et salig kaos. Vanlig problem - hvor hører strømforsyningene hjemme?
H har bestilt tur til IKEA - det bør vel innvilges.
Tips hvis du skal skylle ørene - ikke bruk veldig varmt vann. Jeg prøvde - og det var ganske vondt.

Ingen kommentarer: