torsdag 26. juni 2008

All by myself



Fikk lyst til å synge All by myself på karaoke da jeg hørte Tom Jones rustne stemme igår. Det byr seg kanskje en sjanse i Villajoyosa eller Benidorm.
I idag har jeg vært forholdsvis effektiv - dvs. at jeg mener jeg har fullført studieeining 4 om guds eget mål, nynorsken. Så får vi se om NKS er enige om at jeg er ferdig. Neste modul skal føre elevene videre fra fordypning i bøyningsmønsterenes mysterium til litterære straumdrag, frå vendetta på norrønt til barokksalmer på 18 vers (det var tider det gitt).
Så kom Torun og Torbjørn med Ingeborg og Elise på formiddagsbesøk, Torbjørn fyller rett og slett 50 14. juli. Tenk det! Ellers er Wimbledontennis en skikkelig topp hjernedød tv-aktivitet om dagen. Skal se Russland-Spania seinere ikveld. (Det ene bildet er forøvrig fra et par av swing-heltene fra Madla)

Ingen kommentarer: