søndag 14. juni 2009

I Oslo med mere



Det har vært noen hendelsesrike dager, men nå er det søndag og egentlig på tide å legge seg. På fredag kjørte jeg til Sola for å være sensor, dvs Arne var med og tok bilen videre til Gand og så hjem. Han hentet oss på jernbanestasjonen søndag - takk Arne!
Så kom elevene, sensor og jeg oss gjennom muntlig eksamen - tror rettferdigheten skjedde fyldest. Sensor kjørte meg til flyplassen. Så flybuss som nå koster den nette sum av 200.- (ganske mye når togbilleten fra Lysaker til Bryne dagen etter koster 199.-)
Hyggelig feiring av Joffe - han fikk gode ord fra mange av oss, vi mimret oss gjennom utvalgte episoder av hans liv. Lørdag hadde vi lunsj ute i hagen der vi spiste opp skalldyrene fra dagen før.
Så tog hjem lørdag kveld. Jeg har en følelse av at tog for mange har blitt et sted der man kan ha en liten fest. Har en følelse av at det hver gang jeg er ute og toger, er noen passasjerer som blir stadig mer høyrøystede også så denne gang. Heidi kommer alltid i snakk med dem - også så igår.
Retting av stiler - de siste ble rettet idag. Øvelseskjøring med Sunniva -så - salsa på Bryne vgs. Kjempekjekt.
Nå er jeg i ferd med å legge om til sommermodus - dvs surring om kveldene ettersom jeg kan styre dagene selv - vel - det er litt tidlig. Noen dager gjenstår.
Imorgen - planlegge muntlig - dessuten skal jeg forsøke å lage struktur på 2. utgaven. Er litt sein der, men har rett og slett ikke hatt ork tidligere.
Har snakka med Halvard om vi skal besøke mor og far + ta en Sverige-tur midt i juli.

Ingen kommentarer: