onsdag 17. juni 2009

idag er det onsdag

Denne dagen vil kanskje gå inn i historien som da Bryne slo Viking, Ragnvald Soma bomma på sitt siste og avgjørende straffespark, Roger Eskeland var dagens store redningsmann som redda to straffer.
Ellers har det vært møte i fylke, så et konstruktivt møte med norsklærere som skal ha Vg3. Ute regner og blåser det som på en skikkelig høstdag, høstmørkt er det også. Imorgen - fellessensur. Så 10.klassefest - vi skal ha med smørbrød og Sunniva har gitt klar beskjed om at det skal være slike smørbrød som vi hadde i begravelsen til Birger - dvs høye snitter. Hmmmm.
Ellers fikk jeg en noe skuffende D på latinamerikansk historie, selv om jeg synes jeg skrev en god og interessant tekst, er jeg veldig klar over at jeg rent språklig har noen mil og skal vi si - 1000 timer å gå. Så selv om trodde teksten var ganske god, så tar jeg dette til "etterretning".

Ingen kommentarer: