mandag 13. september 2010

Første skoledag


Dagen startet ganske tidlig, halv fire faktisk, fortsatt litt jetlag. Men idag hadde jeg mine første timer med språkundervisning med Reymar et lite kvarter med trufi ("kollektiv taxi") vekke. Det synes jeg virket utfordrende og bra! Fire timer hver dag denne uka! Med litt lekse.
Ellers har jeg fått låne en mobiltelefon, 00 591 67086142, for alle tilfelles skyld. Tror vel neppe jeg kommer til å bruke den spesielt mye.
Ikveld skal jeg se hva som skjer på hotell Torino. Det er noe salsagreier der.

2 kommentarer:

schubi sa...

haha, skulle gjerne sett deg som elev ;-) må være kjekt å sitte på den andre siden av pulten! kos deg masse! hvor lenge skal du bli forresten?

Leif Harboe sa...

blir til 10. oktober - ellers vil jeg påstå at jeg er en mønsterelev.