onsdag 15. desember 2010

Status sånn rett før jul

Så er det jammen 16. desember 2010. Jeg sitter prøvevakt i en klasse som har matematikk. På mandag var Joffe innom en tur. Igår vant Norge med ca 20 mål over Nederland i damehåndball. Det er litt snø og passe kaldt. Heidi har fått lefsedilla - har stått flere kvelder i lefseproduksjonen. De blir jo ganske gode med litt smør og sukker/melis. Rolig kveld i Kong Sigurdsgt. 13
Nå har jeg to bunker igjen å rette - så er det en smule sensur for Nyweb i romjula, men ikke overvettes mye.
Har fått inn et par kursoppdrag på nyåret, og har dessuten kort diskutert overtida mi med avdelingslederen. Det ser ut som at det kan bli snakk om avspasering til høsten, jeg har jo et lite håp om reisestipend, og kan jo godt tenke meg ny en ny tur til Latinamerika. Jeg kjenner en viss dragning mot ny tur til Bolivia med kombinasjon av reising og språkstudier.
Oscar i nystrikket vest og Leif

Gårsdagens triste melding var at en ung kollega på St. Svithun, Kjetil, var død bare 39 år gammel, en utrolig kjekk og hjelpsom kollega som jeg hadde mye med å gjøre da jeg jobba der.

Ingen kommentarer: