mandag 6. desember 2010

Vintermorgen

Det er egentlig ganske fint å rusle til jobb når det er litt kaldt, mørkt og snø slik det er nå. Jeg har min faste rute. Først forbi Rosseland skule som er nybygget og fint, jeg håper jeg kan komme inn og se hvilke løsninger de har gjennomført. Så passerer jeg Time vgs. Noen elever står og røyker utenfor, noen kommer med frokosten, gjerne cola og boller - så krysser jeg Bryne skule for å komme til målet, Bryne vgs. Som regel har jeg ikke tid, eller jeg jeg tar meg ikke tid til å sette meg ned og drikke kaffe med kollegene. Jeg foretrekker å komme igang med dagens arbeid.
Idag er det mange høringer. Ettersom jeg selv gjorde det ganske dårlig da jeg var oppe i spansk i forrige uke, er jeg kanskje denne gangen ekstra empatisk med nervøse og usikre elever. Bildet jeg jeg legger ut er forøvrig fra i fjor.

IMG_0280

1 kommentar:

schubi sa...

nå blir jeg nesten litt nostalgisk ;-)