onsdag 16. august 2017

Onsdag 16. august

I morgen kommer elevene. Vi har hatt 3 forholdsvis rolige planleggingsdager, og jeg gleder meg til at vi er i gang.
Ute er det fint augustvær. Jeg fikk malt litt, og vasket med grønskemiddel slik at jeg kan ta noen av vinduene i 2. etasje.
Heidi og jeg syklet rundt Frøylandsvannet i går. Hun med elektrisk, jeg med off-road. Deretter dro vi opp til Arne og Hilde.
Jeg er ikke i stand til å finne Sony-kameraet mitt, nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe tilsvarende kamera, men hvilken modell? Jeg tror jeg hadde "generasjon 1" - nå er de å få i 4 ulike utgaver. Det billigste koster ca 4000.- og det dyreste 10 000. Så har jeg også kikket litt på Fujifilm100XF som mange mener er et optimalt gatekamera. Det er selvsagt noe større, og ikke minst - en god del dyrere enn det dyreste Sony-kameraet. Tror jeg ender opp med det dyreste til Sony.

Ingen kommentarer: