mandag 16. mars 2009


Så er vi godt igang i den nye uka, idag først avgårde til St. Svithun vgs der jeg ikke hadde satt mine ben siden jeg sluttet for 2 1/2 år siden. Det var hyggelig å treffe gamle kolleger - og på sett og vis var det som om jeg slutta igår.
Så til IKEA for å kjøpe nye bein til Sultan-sengen til Sunniva, så tilbake til skolen for å forberede kjapp forelesning om dialekter. Hjem - middag - avgårde til Stavanger - bugg - tilbake - nettforelesning om Mexico + at jeg har registrert karakterer i NKS.
Den vakre unge damen til venstre er en nyklippet Sunniva.
På torsdag drar Heidi, Sunniva og Vilde til Bærum/Drammen. Jeg drar på fredag- Halvard skal på skiweekend uten ski med ungkyrkja.
Og - imorgen er mor 86 år gammel. Vi har endelig fått bestilt et kaligrafert dikt etter ønske fra far "Elsk din neste du kristensjel, tred ham ikke med jernskodd hæl - ligger han enn i støvet, alt som lever er underlagt, kjærlighetens gjenskapermakt, bliver den bare prøvet."
Og det er jo noen fine linjer.

Ingen kommentarer: