søndag 29. mars 2009

Søndag

Som det framgår av bildet var vi i kirken idag der det var avslutning av dåpsskole (for 1. klassinger).
Gikk tur med Arne, så hadde Ingrid sin første øvekjøretur som gikk ganske bra. Jeg kjørte til Sandnes hvor Stavanger tangoklubb skulle ha en åpen økt, men jeg var feig. Det så ut som om det stort sett var pensjonistpar der, og da dro jeg rett og slett hjem igjen.
Nå er det en uke før påskeferie og Cádiz. Ting må ordnes, blant annet skoledagene rett etter påske. Jeg er vel litt trøtt og sliten, men håper jo at spansken får en skikkelig boost. Igår ringte Joffe fra Venezuela og meldte at han akter å stille i Halvards konfirmasjon. Einar og Astrid skal også komme, så da blir jo oppmøtet ganske bra. Ting som må ordnes denne uka:
  • meny Halvards konfirmasjon, hva klarer vi å lage? Hva må vi bestille? Ifjor kjøpte vi masse mat fra Håland kjøtt, er det nødvendig iår? Poenget er å ha overskudd til gjestene - ikke stresse med mat hele tida.
  • rette ferdig NKS/skolen
  • noen kjøreturer med Ingrid
  • innsamlingsaksjon Kirkens nødhjelp (må innrømme at jeg gjerne skulle på Salsanor denne kvelden, men litt får man vel ofre)
  • betalt regninger - sørge for at familien ikke sulter
  • dress Halvard
  • avbestille time ørelege (jeg mener jeg hører ganske dårlig på venstre øre, men jeg har booka inn kurs i Ølen denne denne dagen, så nok en gang får jeg vel beskjed om at jeg da må vente tre måneder....)
  • legge ut kursprogram for kurs Hordalandskonferansen (23. april) - bestille fly til Bergen denne dagen.

Ingen kommentarer: