torsdag 6. mai 2010

innlegg 402 - NKUL i Trondheim

Er akkurat nå i Trondheim på den årvisse NKUL-konferansen. Egentlig så synes jeg IKT-konferanser begynner å bli litt 1999. IKT er noe man bruker - ikke mer å si om den saken. Den kan jo også gjøre at man jobber mer effektivt, kan rekke mer og tjene mer.
OK, dagene suser avgårde, but i am on the top of it - more or less. Nå er det muntlig jobbing om kveldene - på lørdag setter jeg igang den store skriveinnspurten. Får akkurat levert spansken før jeg får sidemålstekstene - før jeg får to runder med nyweb-tekster som skal sensureres. Tror det skal bli godt med ferie om bare 6 uker (!!). Ellers har vi vært på en slags mottakelse i Erkebispegården igår, idag fest med tapas på Prinsen hotell. Gunnar og jeg har boltret oss på dansegulvet. Skikkelig gøy.

Ingen kommentarer: