onsdag 26. mai 2010

Onsdag 26.5.2010

Igår feira vi sølvbryllup - i all enkelhet på Ming House på Bryne - med ungdommene våre. Riktig koselig. Måltidet var forøvrig kraftig sponsa av Odd og Evy. Tusen takk!
Så har jeg levert selvangivelse - på nett - Altinn som det heter. Og også i år måtte jeg en tur innom Likningskontoret for å forsikre meg om at jeg hadde gjort noenlunde rett. De forsikret meg om at det så riktig greit ut.
Avstemning av kapital og årsregnskap, jeg skjønner ikke så mye av dette (har aldri satt meg inn i økonomi på den måten). Ellers er jeg fornøyd med at jeg både har malt og klippa gress. Jeg har til og med målt opp og gjort klar for innkjøp av rekkverk som har mangla et par år. Imorgen hjemmedag med retting av Nyweb. Samme på fredag.
Ellers har jeg en liten plan om å dra til IKEA på lørdag, kanskje til og med fredag. Prosjekt kjøkken.

Ingen kommentarer: