onsdag 12. juli 2017

Siste dag i Handrup/Ebeltoft

Siste dag blir alltid litt preget av rydding og at vi skal avgårde i morgen. Appen om tollfri kvote fortalte meg at jeg var litt for grådig da jeg handlet vin i går, men bare litt. Forstår det slik at jeg kan betale via appen noen kroner slik at vi kan kjøre på grønt.
I morgen skal vi avgårde før 12 en gang.
Første lading blir i Randers - Rasteplass Gudenå Øst. Neste Aalborg. Og for å være ganske fullada før vi kjører ombord og for å bruke mest mulig av det dyre ladekortet fra Clever - topper vi batteriet  i Hjørring.
I dag har vi vært på en siste rundtur i Mols bjerge. Jeg har sendt opp dronen. Et par eksempler fra bildene er nedenfor. Så har vi vært i Ebeltoft og pantet plasker og ellers gjort noen småærend. Fint sommervær i dag også.

Ingen kommentarer: