fredag 28. november 2008

Fredag 28. nov - retting?



Klokka nærmer seg ett, og jeg har ennå ikke kommet igang med rettinga etter først å ha vært i møte i fylket om morgenen - så innom eple-butikken for å kjøpe ny fjernkontroll etter å ha mista/forlagt den forrige (heldigvis til den sympatiske pris av 149 kroner - burde sikkert kjøpt to i slengen). Så rakk jeg akkurat toget og rakk akkurat å ta en kopp kaffe med kolleger i lunsjpausen . Deretter skrive søknad om språkstipend (fristen går ut på mandag), innom Kiwi og hjem for å rette litt før Gunnar og jeg skal helt til Lye til Anjas invielses-selskap. Så inn til byen - dvs Stavanger for å ta trinn to i tango.
Får jeg stipendet fra fylket, går jeg igang med lat.amerikansk historie alt etter jul. Det ser overkommelig ut. Begynner i slutten av januar - hjemmeeksamen i april/mai.

Ingen kommentarer: