torsdag 20. november 2008

På jobb igjen





Hangla meg på jobb - og det gikk relativt greit - fikk avviklet to planlagte prøver. Kombinasjon flervalg -åpne spørsmål + innlevering av animasjon. Så tusla jeg hjem etter først å ha funnet oppskrift på mat.no - surra rundt sikkert et kvarter på Kiwi - fant varer som jeg la på handlebåndet for å oppdage at jeg ikke hadde penger med. Hjem uten varer.
Jeg fant ut at formen ikke tillot 2 timer med Salsa på linje i det trange bomberommet på UIS. Så det blir tidlig kveld med spansk grammatikk i senga. Ute er det meldt sterk vind og snø. Jeg har veldig sans for rennedrev. Imorgen kommer bilen fra verksted så kanskje vi rekker å kjøre og oppleve snøværet.
Nå tror jeg Brynes futuristiske fallossymbol nr 1 har erigert seg til topps. Tror ikke det skal bli flere etasjer.

Ingen kommentarer: