fredag 21. november 2008

Ute er det hvitt og kaldt



Lørdag morgen. Vi har stått opp og fyrt i peisen. Igår. Fikk endelig hentet bilen på verksted. To lapper billigere enn jeg fryktet Så var vi hos Linn og Karleif etter først å ha vært på konsert i kulturskolen der vi for første gang fikk høre Halvard spille. Dessverre var Vadoen tom for strøm så jeg fikk ikke filmet, men i våre foreldreøre låt dette skikkelig bra. Så til Nærbø i noe som minnet litt om rennedrev. I en vakker og velholdt tannlegebolig på Nærbø som får vårt eget hus til å minne om en sjaskete rønne, der pasta og salsa. Bra kombinasjon selv om jeg egentlig ikke helt synes det er god bruk av salsatid på halvveis mislykkede ruedaforsøk. Arne og jeg fikk heldigvis testet ut og repetert noen av de nyere figurene på Hanne Lise. Tilbake ganske tidlig.
Idag og imorgen + delvis på mandag - sprenglesing på spansken. Ute er det vinter - fint og hvitt og et par minusgrader. Ellers så fikk jeg på torsdag forespørsel om å delta i et medium size prosjekt, jeg har fått grønt lys av NKS - det innebærer nemlig at jeg vil jobbe med noen av de samme tingene som jeg laget for dem. Men her er det en anbudsprosess på gang. Får "de" anbudet, får jeg det rimelig travelt til våren og. Men det ser veldig moro ut.

Ingen kommentarer: