tirsdag 12. januar 2016

Dag 5 - San Telmo og tangotime






I dag husket jeg mobilen, og hadde full kontroll på hvor og når jeg skulle ha tangotime. Lucia og Gerry er veldig ok. Det er mye latter. De inviterer med på milonga onsdag kveld (les natt!). De tar da med seg elevene sine ut i tangoverdenen. Er vel ikke klar for det riktig enda. Men senere sikkert.
Så måtte jeg sende Heidi ut på glattisen i går. Den har kommet ganske bra med bestillinger på bøker, og de kan jo ikke vente til jeg er tilbake.
Jeg hadde også en time "konversasjon" med en eldre dame. Ikke det helt store, men det koster ikke all verdens, og jeg prøver et par ganger til.
Før jul kom jeg over en artikkel om argentinske klostre, og planen er å ta fire dager på et kloster som ligger mellom Victoria og Rosario. Dvs. - jeg har ikke rukket på kontakte dem. Men det gjør jeg nok ganske snart.
Skrivinga går vel egentlig ganske greit. Bør ha et utkast i løpet av oppholdet. Publisering før sommeren? I tillegg til tyskprosjektet har jeg begynt å lese meg opp om adaptasjon. Har kjøpt tre amerikanske bøker på Kindlen, og selv om i alle fall den første boka virker å være beregnet på folk som har en drøm om å bli manusforfattere, gir den interessant innsikt.

Ingen kommentarer: