lørdag 16. januar 2016

Lørdag 16. januar

I dag har jeg helt fri - dvs. ingen timer med verken Lucia&Gerry eller Adriana. Ute blir det sikkert like varmt som i går - 33 grader. Jeg tror det blir bydag i dag - så drar jeg til Tigre i morgen - det er ca. 1 time med tog. Adriana som er pensjonist og medlem i den apostoliske kirke, har barn både her i BA og i USA der hun selv har bodd mange år. Hun anbefalte meg å ta et tog fra La Constitucion, en togstasjon ikke så langt vekke fra. Det frarådet Lucia og Gerry. De mente området rundt akkurat den  togstasjonen var ganske guffent.
Nå har jeg bestilt leilighet nummer 2 - med svømmebasseng på taket! Det ligger i Recoleta - et ganske fint strøk der også den berømte kirkegården med blant annet Evita ligger.

Bildet nedenfor er fra mai-plassen på torsdag.

Ingen kommentarer: