onsdag 22. oktober 2008

onsdag - midt i uka

Jeg ble veldig lettet over at Youtube ble brukt i "behandling av demens", da kan man jo si at hver gang jeg ser på en salsavideo driver et slags forebyggende arbeide på meg selv.
Midt i uka ja - det er mørkt og vått - vi går inn i november - i utgangspunktet en måned som jeg forbinder med å gå gjennom en tunnell. Vel - nå blir det så travelt at jeg sikkert ikke får tid til å reflektere over den lange og triste måneden.
Halvard og Sunniva skrøt av lammekotelettene - jeg jobba litt - stakk bort til Arne som jo hadde litt av hvert å fortelle, wenn jemand eine Reise tut, dann kann er was erzählen. Han hadde vært helt borte i Kristiansand. Så drog jeg tilbake for å rekke spanskleksjonen min (presens konjunktiv).
Jeg har lastet vinterdekkene opp i bilen - jeg har blitt så rik og lat at jeg ikke gidder å skifte dem selv. Dekk1 skal ha 350.- Litt fordi vi hadde tenkt oss i Jans 50-årsdag - men nå er det såpass guffent med snø og slaps og halvglatt + at det er meldt snø på søndag (Brokke Suleskard) at jeg er mest fristet til å melde avbud. Dessverre.

Ingen kommentarer: