tirsdag 7. oktober 2008

Tirsdag 7. okt



Begynte å jobbe i nitida og jobba til ca 14. Da varma vi laksepate fra konfirmasjonen. Så svippa jeg bort til Dressmann for å se om de hadde noe forlokkende (40% på alt) - kikka på dress - men kunne ikke bestemme meg. Så spilte Oddvar og jeg 9 hull - se video. Ikke fornøyd med svingen på utslaget, men resultatet ble faktisk brukbart, ballen rett til høyre for første bunker. Kjørte Arne og Ragnhild til Sola - innom Odd med eplekake - han vil alltid ta en prat. Har jobba litt, men nå er det meste klart til Eiker vgs. Toget går imorgen kl 1100 - i Drammen i 18-tida. Kanskje jeg besøker Ingrid på Danvik.
De to bildene jeg har lagt ut, er tatt av broren min, Henrik. Han er en dedikert fotograf. Bildet ligger på hans fotoportfolio. Håper han kan legge ut flere bilder.

Ingen kommentarer: