mandag 20. oktober 2008

Tilbake fra Olav Duuns hjemland

Takket være en tamreinsjefen for Nordtrøndelag som i likhet med meg mistet 1720-flyet fra Namsos ("innstilt"), og som hadde det travelt for å rekke et fly til Alta, rakk jeg akkurat flyet til Bergen/Stavanger fra Værnes med 2 minutters margin. Det dumme jeg var at jeg innså at jeg ikke ville ha sjanse til å sjekke inn bagasjen - og jeg hadde fått en diger vinflaske med Olav Duun-vin, men den overlot jeg sjåføren min som takk for turen.
Han kjørte en diger firehjulstrekker med masse hestekrefter, og jeg fikk en hyggelig omvisning gjennom Nordtrøndelag, Verran, Steinkjer, Skogn osv osv.
Ellers startet kurset idag litt stressende med innlogging/nettverk som ikke funka - men etter 10 minutter over tida var vi oppe og gå.
Ellers idag - skattepenger inne på konto, inn og snart ut. En øl - to rekesmørbrød - godt å være hjemme. Bodø neste mandag - så er det ganske rolig.

Ingen kommentarer: