søndag 19. oktober 2008

Søndag


Det er rart - men jeg har brukt uhorvelig mye tid på å endre og forbedre kursopplegget jeg kjørte for to uker siden, og jeg starta også søndagen med å gjøre de siste endringene. Men det er mange ting jeg ønsker å ha med, og presentert best mulig. Så tuslet vi opp til Rosseland skole og var med på gudstjenesten. Koselig - masse unger. Uformelt og greit.
Middag - kyllingsuppen fra igår, karri, chili og mye godt. Så kjørte jeg til flyplassen i totida. Nå sitter jeg på Værnes - av en eller annen grunn valgte jeg en avgang som gav med nesten fire timers pause her, antakelig fordi alternativet var å fly til Oslo - bytte i Oslo - fly til Trondhjem - bytte i Trondhjem.
Meldte meg forøvrig inn i Faglitterær forfatter- og oversetterforening igår, dvs jeg må jo godkjennes. Er jeg riktig heldig får jeg arbeidsstipend for to måneder. Jeg kunne tenke meg
a. en måned i Buenos Aires (august) med spansk og skriving b. ukene fram til høstferien med en kombinasjon av spansk og skriving. Den som lever, får se.

Ingen kommentarer: