fredag 17. april 2009

Nå må jeg se framover


video

Mens jeg satt under appelsintreet og skrev det som står dukket opp nedenunder, dukket det to flotte jenter som danset flamenco - jeg var stort sett eneste tilskuer, men ellers sitter jeg og tenker på alt som forestår i ukene framover!

April

søndag: Halvard, det som før het overhøringsgudstjeneste, tror Halvard skal bidra med musikk, rette NKS, forberede prøve for elevene neste uke
mandag: kurs Ølen - må tidlig avgårde
tirsdag: på skolen, avvikle prøve - avgårde begravelse Egil
onsdag
torsdag kurs Bergen
fredag, jobb - rette masse!!!!

lørdag, hente dress Halvard, OC, forberede konfirmasjon ellers, lysbilder, sanger, bestille focciabrød Kjøkkenet? tenke meny
søndag - begynne å tenke litt på eksamensoppgave som skal skrives
skrive selvangivelse!!
MAI
mandag-torsdag
må rette masse
torsdag - innkjøp av nødvendige matvarer
fredag, rydding, vasking,
lørdag: ta imot gjester?
søndag 3. mai, hente mat Håland kl 0830 - tapas til 20, lasagne, tandoori, salater
ha en flott Halvard-dag
mandag - og da har vi kommet til 4. mai - kurs Gand?
tirsdag 12. - middag Universitetsforlaget - snakke om bokprosjekt
lørdag 16. hente Ingrid folkehøgskolen
mai - skrive eksamensoppgave 10 sider om Cuba, Argentina eller ett eller annet - på spansk
mai - 23/25 - feire at Heidi er født og at hun ble kona og livsmedsammensvoren

Juni
kurs sensorer i Bergen, feiring Joffe 12. juni, sensur, sikkert to partier oppe i muntlig + at jeg skal sensurerer sidemål
hente OC i Bergen
Rekker vi feiring av Toril Tefre lørdag 20. juni - det skal holde hardt

Juli

20. juni - 20. juli - skrive og ferdigstille mest mulig på bokprosjektet

20. juli - midt i august - Spania - Solgården/språkkurs

2 kommentarer:

Heidi sa...

Trudde du det var alt? Du har gløymt ganske mykje...
Lørdag kveld: Feiring av Jan Atle 50 år. Sundag: Samtalegudsteneste med konfirmanten vår.
Lørdag 16.mai. Avslutning av Ingrid sitt følkehøgskuleår + henting i Drammen. Begynnelsen av juni: Henta Odd Christia sitt flyttelass i Bergen.
+ Mykje meir som eg ikkje vågar stressa deg med akkurat nå...

Leif sa...

nei, det er nok ikke alt, men huffda - er det mye ubehagelige oppgaver jeg har glemt? Uansett - det er bare å bite tenna sammen, så går det nok bra.