fredag 3. april 2009

Påskeferie

Ting begynner å komme på plass, jeg fikk laget prøven til påbygg sammen med elevene, de lagde forslag til prøven, og jeg valgte da ut blant deres nesten 200 forslag. Så hadde jeg en litt utakknemlig vikartime i tysk fredag ettermiddag - med andre ord med umotiverte elever som var klare for påskeferie, men jeg følte jeg skyldte skolen litt payback ettersom jeg får reise til Bergen og holde foredrag i arbeidstida i april. Foredraget eller workshopen har jeg nå også laget mer eller mindre ferdig, flybilletter er printet ut, kart over Cádiz er printet. Jeg er mao ganske reiseklar, hjemmekveld med Heidi idag og imorgen. Ellers kommer fuglene tilbake til redet, OC kommer med båten fra Bergen, og er i Stavanger kl 9 i kveld, Ingrid er i god gang med maling og innredning av kvelder (imponerende pågangsmot - jeg er ikke i oppusningsmodus), far meldte at mor nå var på føttene igjen, men at hun skulle være noen dager på sykehuset. Så da er det visst bra med alle.
Ser forøvrig at returflyet fra Sevilla lørdag 18. går så tidlig at jeg må overnatte i Sevilla vil jeg tro - eventuelt ta en grytidlig taxi.
Hjemreise lørdag 18 april 2009

AvgTiderFrånAnkTiderTillFlight
18 apr09:20Sevilla 18 apr10:50BarcelonaJK6605

18 apr12:30Barcelona 18 apr15:55OsloSK4686

18 apr18:00Oslo 18 apr18:50StavangerSK4045

Ingen kommentarer: