tirsdag 14. april 2009

Tirsdag

Nå har jeg bestilt hotell i Sevilla, Hotel San Gil, fra fredag til lørdag - så får jeg se om jeg tar taxi eller flybuss, antakelig det første. Tar tre-bussen til Sevilla fredag. Med andre ord begynner jeg å tenke på familiegjenforening, jeg gleder meg - kyss og klem til alle mine kjære.
Ellers har jeg shoppet på Zara, spist på Balandro for 3. gang, så har skolen hatt treff på Bar Cuba seint i kveld der jeg hadde et artig møte med en nordmann som har fullstendig har forelsket seg i Cádiz. Han har vært på Gadir språkskole fem ganger, men har fått venner her nede som gjør at han stadig vekk tar turen, med eller uten motorsykkel. Kåre jobber som automatiker i Nordsjøen for StatoilHydro, 2 uker på - 4 uker av - og de fire ukene bruker han gjerne til å reise. Han fant ut at han hadde tilbrakt bare 2mnd i huset sitt i Porsgrunn de siste to årene. Nå vurderte han å kjøpe seg inn i en leilighet her i Cádiz.
Fin dag - jeg hører Sigvart Dagsland synge salmer - nå er det snart på tide å legge seg.

Ingen kommentarer: