onsdag 17. september 2008

En ganske ok torsdag

Elevene i 3. påbygg virket ganske sjokka da jeg sa at jeg hadde tenkt å filme framføringen de skulle ha. Litt merkelig synes jeg. Det virket ganske problemløst i fjor. Vel, en ok økt, og jeg dro tidlig fra skolen, skulle fikse presang til Simen, konfirmant på lørdag. Så det passa bra å gå på den nye kafeen (Stelz) - de hadde trådløst internett og god baguett. Der vil jeg gå mer - rett nedenfor skolen.
Så valgte jeg det minst stygge av utrolig stygge konfirmasjonskort, dvs. et nokså nøytralt kort, avgårde på posten. Hjemme har jeg jobbet med NKS. Nå skal jeg fakturere gårsdagens kurs - ikveld er det salsa på STIL, imorgen kurs - så dugnad - flytte tingene til faren til Jensi. Deiligst nesten av alt - ikke undervisning før halv to på mandag. Dvs. god tid til å forberede neste uka - det som må forberedes.Apropos filming, jeg fikk Lars Tores velsignelse til å bestille et Creative VADO videokamera til 800 kroner. Tror jeg beholder det slik at jeg kan bruke det når jeg ønsker, vil også være interessant i kurssammenheng.

Ingen kommentarer: