lørdag 27. september 2008

Lørdag - 27. sept.

Halvard 14 - vel snart, men han hadde gutteselskap igår, denne gangen en ny variant, med Heidi på tog til Oslo og jeg på Salsa 3 på Bikubå, dro jeg innom pizzabakeren og bestilte 4 pizzaer som ble levert på døra, jeg ryddet og dekket bord, Halvard ryddet kjelleren klar til dvd-framsyning. Odd C ringte og sa han kom hjem, ubehagelig pustebesvær om natten gjorde at han gjerne ville hjem til helgen. Jeg henta han på bussstasjonen litt over 8. Så kjørte vi innom legevakten, og legen (er jeg skeptisk fordi han hette Hussain og hadde et skjegg jeg forbinder med mullaer i Pakistan?) mente at OC hadde hatt en lungebetennelse, men at den nå var på retur. Ellers henta jeg en Time Capsule på posten, en dyr sak som skal gjøre alt som har med sikkerhetskopiering til en lek.
Nå skal jeg lese en NKS-stil, så litt spansk, deretter inn til Bikubå igjen.
....
Vel - etter frenetisk leting etter lommebok, kom jeg meg forsinket avgårde til Hillevåg/salsa- 3 kjekke timer. Så tilbake - her har jeg sittet og rotet og surra - fått igang Time Capsule - det tar tid å kopiere over 300 gigabyte via nettet.

Ingen kommentarer: