tirsdag 2. september 2008

Lysbilder ++



Idag - dvs i kveld må jeg gjøre ferdig lysbildene - jeg vet hvordan jeg skal gjøre det på iMacen - men før jeg gjør det, må jeg vite hvordan jeg kopierer hele greia over på macbooken. Halvard var halvslakk igår, men idag er det telttur med trinnet. Imorgen kommer de første gjestene regner jeg med.
Ellers har Maia fra Hviterussland lånt meg musikk (Amy Winterhouse og Nora et eller annet ) + et keyboard - med tanke på et lite musikk-stunt på skolen. Hmmmm, hun har veldig lyst til at vi skal få til dette. Det kan være gøy, kanskje Torild kan hjelpe meg med et par låter.
Ute - været ser fint ut - sykkel.
Ellers skjer ting på løpende bånd framover - jeg blir nesten litt svett.
---
Det er snart seint og Heidi har hatt gruppeundervisning i spansk og skrevet sang, jeg har lekt meg med bilder - har foreløpig 460 bilder i det som skal vises på søndag - det er en del arbeid som gjenstår - får ta det imorgen ettermiddag og kveld og eventuelt på fredag. Seint imorgen kommer Odd Chr fra Bergen - og minst like seint kommer Henrik og Eva Mari.

Ingen kommentarer: