tirsdag 9. september 2008

Onsdag - midt i uka

Jeg har fortsatt litt følelsen av å ligge en leksjon foran elevene, men på fredag blir det endelig et pusterom - da er jeg ferdig halv ti og har så ikke undervisning før halv to på mandag. Heidi har det enda travlere, ellers har jeg overført betaling for studieavgift (nett-matematikk NLA) for studenten vår i Bergen slik jeg har lovet, og jeg startet dagen idag med 10 minutter spansk grammatikk. Merkelig hvordan det ofte ser ut til å begynne å regne når vi skal finne fram syklene våre - det ble kjøring idag og.
Men nå! Til arbeidet.
....
Det ble en lang dags arbeid mot natt. Er i gang som NKS-lærer, foreløpig lystbetont, og jeg ser at en kan organisere dette på en ganske rasjonell måte. Så var det spansk - gruppearbeid (ikke lett å huske alle de spanske ordene, men jeg har jo litt å flyte på) - så studentstyrt kollokvie - der jeg "møtte" en kollega fra St. Svithun. Dagens friminutt: 1. episode 6. sesong - Sopranos.

Ingen kommentarer: