lørdag 13. september 2008

Potetfestival


En workaholic ville sikkert si at dette var en veldig vellykket lørdag, og det var det vel også i den forstand at jeg stod opp og hadde en ganske god skrivestund til ca halv tre. Da hadde jeg avtalt med Heidi at vi skulle på potetfestival, men Heidi hadde også en slags avtale med Ingrid - og det endte med at Arne og jeg dro på kjøkkenet mens Heidi dro tilbake for å være sammen med Ingrid. Potetfestival på Bryne er vel omtrent som det pleier å være - kjekt at folk kommer ut av husene sine, vekk fra tv-apparatene og samles på folkelig vis. Jeg traff Anja og Marcus, og jeg hadde en hyggelig mac-prat med Marcus som er webdesigner. Så så jeg litt mer Sopranos - og har nå gjort spanskleksa. Så skal det blir litt mer Sopranos og potetgull med dipp + litt øl. Høres skikkelig usunt ut. Imorgen har jeg avtalt med Roy på jobben at vi skal golfe. Men før det skal vi spise fårikål - så den må vi få gang på før kirketid.

Ingen kommentarer: