onsdag 4. februar 2009

En litt merkelig dag



Igår var jeg på Gardermoen sammen med andre bloggaktivister og snakka om norskfaget. Det førte til at noen av oss havna på bloggen til Bård Vegar Solhjells blogg. Det var nesten litt surrealistisk. Oppslaget gjorde at at bloggen min fikk rekordbesøk, vel - rekord for meg i alle fall i "hvor mange har besøkt bloggen min idag-konkurransen".
Ellers er Oslo-turer ganske slitsomme, idag har jeg sittet og rettet på skolen, kjørt en liten workshop på Time og hatt gruppeundervisning i latinamerikansk historie mellom 6 og 7. Utrolig vrient - vi skulle ha lest en artikkel og så skulle vi diskutere den. Hvis noen kan gi meg et kort sammendrag, så er jeg takknemlig. Men det skal nok gå, men jeg ser at jeg ikke kan basere meg på å lese og gjøre oppgave halvtimen før vi skal igang.

Ingen kommentarer: