søndag 22. februar 2009

Søndag i Madrid

Nå er vi tilbake på hotellet etter en kveldstur som ble ganske lang, vi har kjøpt med oss kakao og kaffe på Startbucks til blodpris. Dette har vel bare turister råd til, men jeg nøyde meg med en øl til 1,20 som jeg kjøpte i nabobaren her.
Ellers startet vi med å ta metroen en stasjon til Lapiec eller noe sånt, skal rette det når jeg får internett som går litt kjappere. Det var en litt mer sliten del av Madrid, men da vi på demokratisk vis har blitt enige om at vi i tur og orden skal bestemme menyen, ville Sunniva ha pizza til lunsj, og da endte vi på Atocha - dvs den store jernbanestasjonen. Ny tur tilbake til Sol - der vi hoppa på en turistbuss som kjørte oss rundt et par timer.
Ellers er stemningen god i leiren. Jeg har tatt masse bilde - men internett er så tregt at jeg legger ut litt etterhvert. Forhåpentligvis imorgen. Da skifter vi over Hotel Mario

Ingen kommentarer: