mandag 16. februar 2009

Vinteren er tilbake


Jeg trodde vinteren forsvant igår, men nå er det ny runde med snø. Kollegaen min, Kjersti, brukte halvannen time på å kjøre fra Stavanger. Igår tok jeg båten ut til Rygjabø etter litt jobbing på skolen, og vendte tilbake til fastlandet beskjenket med en ekerøkt laks, litt over fire hadde jeg et møte med en IKT-gründer som hadde lyst til å diskutere et prosjekt. Bugg på BUL, og nettforelesning kl 2015. H. er ikke prototypen på speider, men han har veldig lyst til å være med på landsleiren, de har vintertur i begynnelsen av mars. Den frister kanskje mindre, men han sier han vil være med. Bekreftelse fra språkskolen i Cadíz, nå må jeg bestille billetter, lurer på om jeg skal legge inn en natt i Sevilla.
Nå sitter jeg på jobb, og ettersom elevene jobber med fordypningsemnene sine, kan jeg jobbe litt med spansken. Ikveld salsa.

Ingen kommentarer: