lørdag 14. februar 2009

Tilbake fra Bergen



Halvard tok 12-bussen til Bergen, ("Lille Daniel skal ut i verda"), og Heidi var svært nervøs med tanken på alt som kunne gå galt. Han kunne for eksempel ta feil av togretningen til å begynne med og havne i Egersund og ikke Stavanger. Nå skjedde det mystiske, han endte uten store viderverdigheter hos OC på Danmarksplass/Bergen, og jeg traff dem der i halvsekstida. Vi handla biff, og benka oss foran tv'en. OC har en imponerende filmsamling! I åttetida tok jeg bussen inn til sentrum, installasjon på Citybox, helt ok, varmt, reint. Nei Arne, det er ikke pay-tv på Citybox, ikke tv engang. Bare 400.- selv om jeg da måtte dele dusj med rom 410. Opp i 7-tida. Ut på NLA's lærerskole sør for Bergen (tidligere Hordaheimen).
Kjørte en miks av demo - snakking - og at de kunne teste ut litt ulike ting. Ettersom det er lite poeng å først busse til Flesland - vente - så fly til Oslo - så vente, tar jeg kystbussen som med ikke stor forsinkelse får meg til Stavanger. Akkurat nå sitter jeg på fergen fra Halhjelm. Per Inge, Heidi, Jan Atle og Anne Mette er på besøk hjemme. Jeg har tilbydt Anne Mette noen salsamoves. Vi får se hva det blir når jeg kommer hjem litt før 22.

Ingen kommentarer: