onsdag 11. februar 2009

Onsdag 11.2.


11. er en hyggelig dag, da er lønna på vei for å fylle alle hullene. Støtte her og støtte der. Får støtte og gir støtte.
Også idag har vi klart å la bilen stå - det er mer motiverende å gå når det er vintervær, snølyst og et par kuldegrader enn mørkt, vått og høstlig.
Dvs - Heidi ble ledet inn i fristelse - en lokkekvinne tok henne med i bilen og siden har jeg ikke sett henne.
Jeg ringte Faglitterær forfatterforening, der jeg er medlem siden et halvt år, og de kunne fortelle at jeg var innstilt til prosjektstipend. Dvs. finansiering av skriving i sommer og skriving i høst. Jeg har hatt noen skrivesomre, som kjennetegnes av at man går hele sommeren og tenker på at man burde skrevet, men uansett vil det si finansiering av noen uker med spansk/skriving i høst/sommer, og det er jo ganske suverent.

Ingen kommentarer: