mandag 9. februar 2009

Mandag 9. februar



Nærmer meg stygt 49.årsdagen - tror den nesten skal forbigås i stillhet. H H og S på kinaen tenker jeg.
På lørdag og søndag var Arne og jeg på salsa-helg på STIL. Så dro vi til Ålgård på kvelden for å vise Evy respekt (les - morsdag), idag gikk vi til skolen i deilig vintervær, fullmåne og knirkende snø. Jeg retta og forberedte litt og dro så hjem for å lese spansk og drive litt forefallende arbeid. Bugg på BUL om kvelden før kveldsforelesning. Jeg skjønner jo det meste, men synes det er ganske vrient å hive meg ut i diskusjonen om latinamerikansk politikk og historie så lenge det er på spansk. Ellers siger det inn forespørsler om workshoper (sist idag - St. Svithun der Marita har vært elev og jeg avdelingsleder. Spennende gjensyn?)

Ingen kommentarer: