onsdag 21. oktober 2009

Tirsdag 21.10.09

Ventet med en viss spenning på skatten, og var lettet over noen tusenlapper tilbake ettersom jeg hadde rotet og fiklet med digital innlevering helt uten konsulenthjelp. Ellers var gårsdagen en ganske rolig dag, vi dro til et kjøpesenter - litt i håp om det skulle være "factory outlet"-butikker der, noe det ikke var. Men etter junkfood på Burgerking og påfølgende kvalme, bestod soningen å gå til Cedros til fots. En liten time. Grammatikk og tidlig til sengs, ny imodium idag uten at jeg behøver å forklare hvorfor. I kveld skal vi til Castro's og danse salsa sammen med noen andre studenter. Imorgen har vi invitert dona Carmen ut på middag.
(videoen viser salsaprofessor Mario demonstrere"una figura".)

1 kommentar:

Heidi sa...

Eg fekk litt restskatt. ca 1100 kr tur eg. Synest det er litt rart sidan eg meiner det vart trekt 50% av all ekstrajobbing, men, men...
Kunne vore verre, og statskassen er jo eit godt formål...