torsdag 1. oktober 2009

Torsdag 1. oktober 2009 en dag som ikke kommer tilbake

Jo, nå begynner ting å komme på plass. Jeg har blitt vaksinert for 2. gang idag - det er dyrt å vaksinere seg - ser det koster nesten 1500 kroner (regningen kommer i posten). Men nå er jeg omtrent vaksinert mot alt. Jeg har fiksa sykkel, fått unna fakturaer, vaska mye tøy, retta til seine kvelden, dansa salsa på mandag (ny liten runde ikveld), bedrevet språkvask, holdt minikurs for lærere +++
Nå kommer Heidi imorgen (varme tanker til deg, min kjære), og jeg har avtale med Halvard om at vi skal på Kvadrat på lørdag for å kjøpe fødselsdagspresang. Ellers har jeg snust på leilighet i NY, men synes det blir veldig dyrt. Tror kanskje det blir doubleday hotell istedet.
Høstlig - synes det har vært et væromslag.

Ingen kommentarer: