onsdag 2. juli 2008

Onsdag 2. juli



I dag er det nydelig ute, men jeg har stort sett sittet på loftet og skrevet om renessansen. Det er ganske gøy, og jeg får anledning til å repetere og sette meg inn i stoff jeg ikke har jobbet veldig mye med.
Vi kjøper ny vaskemaskin til 2500 fremfor å klatte med den "gamle" (jeg fant ikke kvitteringen, men antar at den må være 5-6 år. Det er jo synd at reparasjoner ikke lønner seg.
Ellers ringte telefonen om kursjobb på Østlandet i september. Det ser ut som at det skal bli nok å ta fatt i.
Håper jo at 09/10 skal bli et delvis friår for å drive freelance og studere, da må jeg betale mest mulig ned på fleksilånet i år.
Akkurat nå skal jeg installere Parallels og Windows XP på iMacen og helst flytte over Camtasia + fakturaprogrammet som fungerer utmerket til mine behov. Litt småklatt er det, jeg får ikke skanneren til å funke. Her har jeg planlagt innkjøp av filmskanner så det er ikke krise. Det er dessuten ofte like greit å bruke digitalkamera til avfotografering. Printeren jeg har går på parallell-porten så jeg må finne ut hvordan jeg kan bruke fargelaseren jeg kjøpte til Heidi.
Klokka er mange - vi kjørte en sein kveldstur med Odd. Denne turen skal jeg leve lenge på, sa han. Den skal jeg tenke på når det er mørkt og kaldt.
Ellers var Gunnar og jeg og dansa swing på Madla. Gøy! Imorgen må jeg få klar maskinen til Halvard, og helst skrive ferdig presentasjon om barokken, opplysningstida og romantikken. Det bør gå bra.

Ingen kommentarer: