torsdag 11. august 2011

Torsdag 11. august

Ferien nærmer seg jo slutten, Heidi er på øya der Ona fyr ligger etter en lang togtur til Oslo og videre til Åndalsnes. Jeg har vært ganske flittig med malerkosten og annet. Svigers kommer med sin sag og sine verktøy og skal hjelpe meg med listing, dvs han gjør i realiteten alt.  Men nå lukter det fortsatt nymalt og jeg er fornøyd med våre mange nymalte dører, tak, lister og vegger. Har delvis fresha opp trappen også.
I dag var Halvard og Odd Chr og jeg på XXL der jeg kjøpte noen golfting, Halvard kjøpte et rullebrett av typen longboard og en bøtte med proteinpulver i f. Han er nyinnmeldt i Core, et lite helsestudio midt i sentrum av Bryne.

Ellers er det litt golf, ikke mye, men jeg følger med på pga championship via Viasat Play - man kan kjøpe seg tilgang til deres kanaler, og det var fristende ettersom jeg har ganske god tid denne helga til å se golf.
Så var jeg innom Gunnar i går, han fylte femti.

1 kommentar:

schubi sa...

nå trenger du bare å legge ut noen bilder av hvor fint det har blitt i stua deres... :-)