søndag 6. august 2017

4. august Nowograd til Goleniów og så til Szczecin

74 kilometer
Egentlig skulle vi bare til Goleniów som ligger 4 km fra flyplassen, men vi kom oss tidlig avgårde og ankom Goleniów i 11-tida. Vi la fra oss bagasjen og sykla videre til Szczecin. Det siste ble en drøy tur i motvind. Jeg datt også (glemte av foten satt fast i pedalen), men klarte å ta meg for. Da vi nærmet oss byen, var vi plutselig på motorveien (Thank you Google maps!), men kom oss inn på sykkelsti etter ca 1 kilometer. Guffen sykling over bro over elva med kastevind og lavt rekkverk.
Intensjonen min var å klippe meg (som jeg pleier i utlandet), men det ble seint, og vi prioriterte god indisk vegetarmat.
Vi hadde også ordnet plass til oss og syklene tilbake til Goleniów med toget.

Ingen kommentarer: