onsdag 22. mars 2023

22.3. 2023

 Det fine med å lete etter noe, er gjerne at man finner andre ting man har glemt at man har lett etter. Igår fant jeg cdrom-spilleren som jeg savnet da jeg skulle sjekke opp noen backupdisker.

En uke til avreise til Sørkorea. Idag skal jeg på EVO og trene litt, innom apoteket og bunkre der, kjøpe baklykt til sykkelen og noen andre småting.

Vi har bestilt noe overnatting på Shikoku-øya, og jeg har en viss ide om hvordan turen der kan organiseres. Gunnar og jeg bruker ganske mye tid på å finne ut hva vi skal ha med og ikke ettersom det er en blanding av vandring og sykling.

Rydding i kjøkkenskap. Jeg så et ryddeprogram igår og ble litt inspirerert. Nå har jeg organisert og tildels båret ned i kjelleren det vi ikke bruker eller bruker ganske sjelden. Heidi er ganske motvillig når det gjelder å kvitte seg med ting selv om jeg argumenterer med at ting går til gjenbruksbutikken. 


Ingen kommentarer: