lørdag 14. oktober 2023

14. oktober 2023

 Denne uka har Heidi hatt høstferie og vi har hatt besøk av Sunniva og Tage. Tage er nå 6 måneder, og har utviklet seg mye siden vi så han sist. Han kan åle seg framover selv om det ikke går så fort. Forrige vi så ham, var han veldig opptatt av å rulle rundt. Nå er ikke det så spennde lenger. Så har han begynt litt med mosede grønnsaker, og vil gjerne spise selv.

Jeg har gått noen turer med han, og det er ganske ok. Han får en tur, de andre litt avlastning og jeg får en tur.  Alt på torsdag skal vi til Oslo på Areopagosseminar, så da tar Heidi noen seniordager slik at vi blir en hel uke.

Målet før vi reiser er å få gang på malinga av det ene gjesterommet oppe. Så har jeg endelig fått laget en oversikt over fotoutstyret jeg har stående med tanke på salg. Det er jo ikke utstyr i superklassen, men likevel ganske bra tenker jeg.

Ellers har det vært ganske greie dager etter tilbakekomst fra vandring. Prøver å finne den gode rytmen av praktisk arbeid, studier og bønn.

Ingen kommentarer: